TMGzine #3
TMGzine #3, met negen portretten van o.a. Jan Driessen, voorzitter bond van adverteerders en directeur communicatie van Aegon; Jaap de Groot, chef sport van de Telegraaf; Rob Eijkelenkamp, algemeen directeur van Telegraaf Media Nederland; Roy Scheerder verantwoordelijk voor marketing communicatie van KLM binnen de Nederlandse markt; Remco Bos en Wilco Kaasenbrood, commerciële directie Hyves; Wilma Nanninga en Irene Moors. Ook de (uitklap)cover is van mijn hand.
Gemaakt in opdracht van Rademakkers, Lodewijk van der Peet.
Herman van Campenhout CEO TMG:
‘De interviews hebben plaatsgevonden in een ruimte die veel weg heeft van een verhoorkamer; een omgeving die afdwingt om met keiharde feiten te komen.’
TMGzine is een magazine voor adverteerders, mediabureaus en aandeelhouders van TMG. Het magazine komt gemiddeld 2x per jaar uit en heeft als belangrijkste doel duidelijk te maken dat TMG een uitgeverij is van een scala aan media en titels.
27 oktober 2011